1.2.14

Koniec, który nie jest końcem

       Zo ma 6 lat i nie chce już być bohaterką tego bloga. Nie interesuje ją ani rola pierwszoplanowa, ani drugoplanowa, ani żadna inna. Nawet tłem być nie chce :) Rzecz w tym, że i dla mnie ten etap już się skończył.
Zatem żegnam się z Wami. Nie na zawsze. Tylko tu. W innym miejscu wciąż będę. Bez Zo.

     Jestem wdzięczna sobie, Zo, eM i Zu, za nasze relacje. Wam - za czytanie, komentowanie, pytanie i poszukiwanie. Marshallowi Rosenbergowi za Porozumienie bez Przemocy.

    Jeśli macie ochotę, chodźcie ze mną do nowego miejsca, do Świata Żyrafy. Tu piszę trochę nowy blog, choć o starych rzeczach ;)


9 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci za wszystkie wpisy. Dzięki Tobie zaczęłam szukać swojej, a właściwie naszej, drogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod tymi słowami :-) Dzięki Moniko za tego bloga x

      Usuń
  2. Anonimowy1/2/14

    Oczywiście, ze podążymy za Tobą i Marshallem! Jestem wdzięczna, że znalazłas czas i ochotę na pisanie tego bloga. Jestem wdzięczna mojemu synowi, że odmawiał współpracy mimo przeróżnych kar i nagród i tym samym skłonił mnie do poszukiwania innych rozwiązań. I mimo ze w praktyce wciąż kiepsko sobie radze, to coraz częściej łapie się na mysleniu językiem zyrafy, pracuję nad sobą i czuję, ze nvc wzbogaca nasze życie. Cieszę się, że zdążyłam Cię "poznać" zanim zakonczylas swa blogerska przygodę. Jestem pełna nadziei, że kiedyś naprawdę Cię POZNAM (moze na family camp na przyklad...). Wszystkiego dobrego! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Moniko! Będziemy zaglądać do Świata Żyraf:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2/2/14

    Dziękuję za prowadzenie za rękę przez tak długi czas, przykro mi, że to się kończy. W jaki miejscu jeszcze będziesz Moniko? Milka

    OdpowiedzUsuń
  5. Milka szukaj mnie tutaj: www.swiatzyrafy.pl Bedzie tam tez blog ale juz bez Zo

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za tego bloga. Dzięki temu, że go pisałaś, trafiłam na PbP, a to byłą ogromna zmiana w naszym życiu. Dziękuję Zo, że przez ten czas chciała siętu pokazywać, inspirować :) Dzięki, Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko dziekuje za tego bloga, za inspirowanie nas do zmiany i za wsparcie w naszych poszukiwaniach. Tobie zycze powodzenia na nowej drodze :-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...