2.10.12

Jesper Juul dla ...


 Gratuluję :)
Proszę o kontakt mailowy. 

Ponieważ nie jedna Agnieszka wzięła udział w losowaniu więc precyzuję - "Być mężem i ojcem" wędruje do autorki komentarza: "ja mam podobno męski mózg, więc książkę o byciu ojcem poproszę ;)"

Wszystkich, którzy wzięli udział w zabawie dedykuję słowa Thich Nhat Hanh, które dziś przywędrowały i do mnie:
 [...] gdy ktoś naprawdę dba o siebie, dba o wszystkich. Przestaje przysparzać cierpień światu, sam stając się źródłem radości i świeżości.
Tu i ówdzie spotyka się ludzi, którzy potrafią naprawdę o siebie dbać, żyjąc szczęśliwie i radośnie. Ci ludzie to nasza najmocniejsza podpora. [...]

 



8 komentarzy:

  1. Anonimowy2/10/12

    Jeeeeeeej ale suuper :)!!! Dziękuję BARDZO, ale się cieszę (nie widać tego ale właśnie skakałam z raości ;)) Pozdraiwam i śledzę Bloga. Lidia M

    OdpowiedzUsuń
  2. i znowu mi się nie udało :( gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom :))) A cytat rewelacyjny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3/10/12

    łał... super, dziękuję:*
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5/10/12

    Gratulacje dla wygranych. Basia Bochenek

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...