20.3.12

Miejsce ludzi

Jeśli to nie jest miejsce, w którym łzy są zrozumiane,
Dokąd pójdę, żeby płakać?

Jeśli to nie jest miejsce, w którym mój duch dostanie skrzydeł,

Dokąd pójdę, aby polecieć?

Jeśli to nie jest miejsce, gdzie dostanę odpowiedź na moje pytania,

Dokąd pójdę, aby jej poszukać?

Jeśli to nie jest miejsce, w którym moje uczucia będą usłyszane,

Dokąd pójdę, żeby mówić?

Jeśli to nie jest miejsce, w którym zostanę zaakceptowany takim, jaki jestem,

Dokąd mogę pójść, żeby być?

Jeśli to nie jest miejsce, w którym spróbuję nauki i dorastania,

Gdzie mogę być właśnie mną?

                                                        William J. Crocker


6 komentarzy:

  1. Dopiero po drugim czytaniu uświadomiłam sobie, że tytuł tego wiersza powinien brzmieć "Rodzina"...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre, wydrukuje do powieszenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądre. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Dam Rodzicom na zebraniu kiedyś tam, jak wrócę do pracy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tekst do umieszczenia w każdym domu. Wzruszający i bardzo prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci, że piszesz i zmuszasz mnie do myślenia:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...